Monday, May 11, 2015

Bayaran Cek Nuffnang Yang Pertama


Assalamualaikum.

Setelah bertahun menunggu akhirnya saya cash in kan jugak cek dari Nuffnang.
Lega rasanya pertama kali dapat duit dari nuffnang yang berjumlah 
RM 204.16

Memang saya akui permulaan blog hanya ingin mengehtahui adakah benar dengan blog ini dapat menjana pendapat kerana kerap sangat dengar orang cakap blog boleh mendapatkan pendapat yang lumayan.

Setelah dah ada blog baru saya tahu banyak pengorbanan yang kita kena buat.Bukan sekadar buat blog dan terus dapat wang.Perlu bersungguh-sungguh dalam line blogging ni kalau nak dapat pendapatan yang lumayan.

Apa-apa pun terima kasih kepada nuffnang diatas cek ini.So boleh saya katakan disni memang boleh dapat wang dengan blogging tapi banyak mana jumlah tu atas hasil usaha kuat kita juga.

CINTA : Akhir sekali saya nak betulkan niat saya blog untuk hobi. memberi info dan mencari rakan baru.InshaAllah.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete