Saturday, April 11, 2015

Lelaki Bila Hendak Mencari Awek Dan Bila Hendak Cari Isteri


LELAKI NAK CARI AWEK

- Tak kisah laa dia freehair atau bertudung
- Pakai seksi dan ketat satu kelebihan
- Nak yang kulit putih jer , muka cantik tu paling dia nak
- Tak kisah dia perangai macamana pun. Notty lagi dia suka
- Boleh keluar rumah anytime , anywhere.
- Nak yang gedik sana , gedik sini. Boleh pegang-pegang
- Ada DARA ke takde ke tu belakang cerita. Kalau takde DARA , tu satu peluang baik

LELAKI NAK CARI ISTERI

- Nak yang ALIM dan menutup aurat tu WAJIB !
- Reti hormat orang tua
- Nak yang pandai dekat dapur. Reti masak-masak
- Tak kisah cantik ke tak janji sejuk je mata memandang
- Nak cari yang pandai jaga maruah ! Tak boleh ada lelaki lain sentuh
- Cari yang pandai jaga diri. Tak curang bila dia kerja
- Nak yang SUCI jer .
CINTA : So Paham-paham Lah Ya.. Hati-Hati Yer Wahai Wanita-wanita.. Jangan Terjerat Dengan Ayat Cinta Lelaki Macho.. Dan Jagalah Perangai Mu.. Hati Mu.. Dan Adab Mu..





No comments:

Post a Comment