Friday, April 10, 2015

Bagaimana Cara Untuk Memikat Dan Tawan Hati Suami Anda Kembali


Tips Memikat Hati Suami Anda Kembali!!!

Semakin hari, peratusan penceraian pasangan yang berumah tangga semakin meningkat. Kadangkala, walaupun perkahwinan tersebut hasil daripada hubungan yang terbina sejak berbelas tahun dahulu, mereka tetap kecundang juga dengan perkahwinan yang hanya berusia beberapa hari atau bulan. Ada pula, hubungan sahaja yang bernama suami isteri. Tetapi, tempat tidur berasingan, si isteri masak untuk dirinya dan anak-anak sahaja manakala si suami makan di luar dan sebagainya.

Apabila ditanya, mereka akan menjawab, semua ini berlaku kerana mereka berdua sudah tidak sefahaman lagi. Benarlah kata orang, alam percintaan dan perkahwinan sangat berbeza. Sepatutnya, para isteri perlu menyedari bahawa amatlah penting untuk seseorang isteri mengenali dan mengetahui segala perkara mengenai suami , memahami dan mengenalinya. Sifat semula jadi seorang lelaki iaitu ego, memerlukan kita mengalah dalam segala hal. Lebih-lebih lagi, sudah termaktub bahawa jaminan syurga anda ada padanya.

Sebenarnya, tidak susah untuk menjaga hati seorang lelaki dan memastikan si dia setia dengan anda. Tidak banyak yang si dia inginkan dari anda. Cukuplah
sekadar memahami apa yang mereka impikan dari seorang wanita. Malangnya, tidak ramai para isteri berjaya memahami si suami, gagal menawan hati si dia dan sebagainya. Ini adalah kerana anda tidak pernah mengetahui dan mengenali sikap dan perilaku seseorang lelaki.

Tawan hati suami anda kembali dengan menggunakan perfume pheromone untuk menawan hati suami anda kembali.Saya yakin anda mahukan perkahwinan yang berkekalan buat selamanya. Tiada rujukan terbaik selain daripada maklumat yang saya berikan ini untuk kaum lelaki sendiri mengenal apa yang mereka impikan dari seorang wanita. Miliki perfume pheromone ini sekarang! Selepas ini, si dia akan berada di dalam dakapan anda kembali, merindukan belaian dan nafas anda dan anda adalah wanita terbaik di hati mereka.

CINTA : Kepada isteri yang ingin menawan hati suami anda kembali seperti baru-baru berkahwin eloklah cuna tip ini InshaAllah boleh berjaya kalau diiringi dengan doa dan usaha yang gigih.

No comments:

Post a Comment