Thursday, April 16, 2015

8 Perkara Perlu Di Elakkan Ketika Berjimak


PASANGAN PASIF

Si pasangan ketika berhubungan intim, si isteri atau suami hanya terbaring pasrah tanpa inisiatif. Sebaliknya pasangan haruslah bergerak, dan menunjukkan minat untuk bercinta dengan pasangan.

TIADA CIUMAN

Wanita atau lelaki suka pada ciuman, jadi janganlah biarkan seks berlangsung tanpa ciuman. Pasangan akan berasa lengkap dengan tindakan ini. Ciuman di bahagian sensitif membuatkan isteri atau suami akan teringat yang istemewa.

TIDAK SENSITIF

Jangan hanya suami atau isteri bersikap sensitif terhadap kemahuan anda. Sebagai suami atau isteri jangan ego dalam hubungan seks dan mahu menang sendiri.

MELUPAKAN PASANGAN

Jarang pasangan suami isteri bertanyakan apa kemahuan pasangan. Suami atau isteri asyik mengharap kesenangan dari sesama. Hentikan sikap begini. Tanya pada pasangan apa yang ingin dilakukan. Biarkan pasangan tahu keprihatinan.

JANGAN MEMBINGUNGKAN

Segelintir isteri tidak menunjukkan emosi semasa berhubungan seks sehingga suami tidak mengetahui samada si isteri suka atau tidak. Jangan malu untuk memuji pasangan semasa acara bercinta berlangsung..

HANYA SEORANG YANG MENGAWAL

Suami atau isteri akan bosan bila hanya dia setiap kali yang mengemudikan
seks. Peranan keduanya adalah penting agar tidak membosankan. Carilah cara yang berlainan.

MEMBIARKAN SEKS MEMBOSANKAN

Membiarkan seks membosankan adalah satu perkara yang salah. Si suami harus pandai dan pantas memberi kelainan kepada isteri dan sentiasa memberikan kejutan. Isteri suka digoda oleh suami.

TIADA INISIATIF

Suami/isteri tidak suka pasangan yang kurang inisiatif dan hanya pasrah menunggu signal dari suami atau isteri untuk bercinta. Sekali sekala suami atau isteri harus menjadi hero atau heroin dengan mengajak suami/isteri bersama. Keduanya sukar membaca fikiran. Oleh yang demikian ajaklah suam/isteri bersama! Hasil tetap ada..

CINTA : Awas tips ini adalah untuk mereka yang sudah berumah tangga sahaja.Kepada yang belum berkahwin elakkan seks sebelum kahwin kerana ia akan mengundang generasi yang tidak sihat.





No comments:

Post a Comment